pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 24. kolovoza 2010.

Tutorial - shabby chic vjesalica

Evo jos jednog tutoriala za vas drage kreativke ( za one koje ovo nisu jos radile, iako je to manjina):)))
Potreban nam je komad drveta, sablona, akrilna glet masa za drvo i noz.
Stavimo sablonu na drvenu dasku i popunimo je glet masom za drvo. Povrsinu izgladimo nozem, sto bolje mozemo i sa dvije ruke istovremeno polagano podignemo sablonu.
Kad se sablona osusi, obojamo smedjom akrilnom bojom.
Na povrsinu i rubove stavimo vosak. Bijelu akrilnu boju toniramo s malo oker i smedje boje i sve obojamo.
Kad se boja osusila, uzmete brusni papir i predjete cijelu povrsinu lagano. Tamo gdje smo stavili vosak, boja ce se skinuti i vidjet ce se smedja podloga. Obojala sam i kukice.
Stavite kukice, uzmite bitumen i sa spuzvicom predjite rubove sablone ( da bi istakli 3D efekt) i rubove daske da postarate izgled vjesalice.
 Kist sam umocila u razredjenu boju i kratkim i naglim potezima ruke, par puta poprskala povrsinu daske.
To je to, izgleda dosta dobro, sta vi mislite?

93 komentara:

  1. Bravo! Ovaj tutorial je stvarno super jer odaje trikove koje neki i ne znaju. Baš mi se sviđa, tako je shabby, pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo odrađeno i hvala na foto-prikazu, korisno je vidjeti kako "uživo" funkcionira to s glet-masom za 3D šablone...
    I defintivno sam si dobro špahtlasto pomagalo kupila haha

    S obzirom da rijetko prakticiram shabby u ovoj klasičnoj varijanti prefarbavanja s dvije boje cijelu površinu, ovako napravljena šablona se sigurno da obojati u neku (svijetlu) boju pa samo posjenčati rubove nekom drukčijom bojom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Olá ...
    Adorei o PAP dessa técnica , assim aprendemos com pessoas como você ,que fazem um trabalho belíssimo ...
    Obrigada por dividir sua experiência !!!!
    Bjus
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga LadyA i Marija:))
    Naravno Marija, moze i tako, samo ja volim, kad poderem boju:)) Pusa
    Thanks Helena:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. znala sam da spremaš nešta dobro :))).....divna vješalica :))......
    tutorijala nikad dosta,ovaj tvoj je odličan.....pohvaljukem i profi špatulicu:))).....
    pusa:))

    OdgovoriIzbriši
  6. draga vjesalica je fenomenalna,obozavan tvoje radove i tvoj shabby,svaki put ti mrak ispadne..pusaaaaaaa!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. biljana, predivna je!! i hvala ti za ovaj divan tutorijal

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno, probat ću ovo napraviti.
    Imam sve potrebno doma.
    Hvala ti puno

    OdgovoriIzbriši
  9. Shabby majstorica na djelu! Super tutorial, volim vidjeti kako drugi rade stvari, od iznimne je pomoći! Nisam isprobala akrilnu glet masu, čini se jako čvrsta... Oh, Bauhaus - here I come! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vješalica je za deset. Odlično objašnjeno, još bolje odrađeno. Super je :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja mislim, odnosno znam, da je ovo što vidim, a što si ti napravila od komada drveta, savršenstvo bez ijedne mane!!! Super odabrana šablona, boje, prskanje, bitumen, sve je odlično, kao i tvoje upute!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. You are so talented! This look years old. Beautiful! La

    OdgovoriIzbriši
  13. This is really cool. I have never seen this plaster before. I need to look for some at my local craft store.

    http://houseofthriftydecor.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Wonderful!!! I would love to try this, thank you for a great tutorial!!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  15. This piece turned out wonderfully. I have some texture paint and I will try that here on a board I have. What a great idea. Love it and your blog.

    OdgovoriIzbriši
  16. WOW! Super igzleda! :) Bas mi se svidja!

    OdgovoriIzbriši
  17. ovo je divno! od kojeg materija je šablona?
    bilo bi divno kad bi na šablonama bile riječi, personalizirane siluete...

    OdgovoriIzbriši
  18. Ti si stvarno Biljana Shabby, mogla bi to uzeti kao svoje pravo prezime.
    Sve što ti napraviš sa shabby tehnikom je čudesno i te tvoje upute jednostavno tjeraju ljude da se i sami okušaju u tome.

    OdgovoriIzbriši
  19. Stvarno super i jako koristan tutorial! Baš sam se pitala s kojom masom postižeš tako fine i glatke reljefe :-) Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  20. Fantastično! Uvek ostanem zadivljena kako sa malo mašte i umeća mogu da se naprave čuda!

    OdgovoriIzbriši
  21. uuuuuuu, divotica! odličan tut, a vješalica je mljac!

    OdgovoriIzbriši
  22. Vila je uspjela od bundeve napraviti kraljevsku kočiju, a ti si od komada drveta napravila vješalicu koja bi pristajala u nekom starom dvorcu. Prekrasno. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  23. I love this idea-I have stencils and would love to try this!

    OdgovoriIzbriši
  24. Te ha quedado precioso.Gracias por el tutorial.

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala vam drage moje kreativke, raduje me, da vam se dopada ( sablona je plasticna):)) Puseeee
    Thanks my dears for visit and lovely comments:))
    Hugs, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  26. wow I absolutely love this idea! I must try it out! You have a new follower!

    xo

    OdgovoriIzbriši
  27. Thank you for a great tutorial.Lovely!!
    Blessings,
    Virginia

    OdgovoriIzbriši
  28. Bravo, wonderful: spectacular!!!
    you leave me speechless, I really like your work,

    a big hug,
    eljardindemiduende
    ^^

    OdgovoriIzbriši
  29. Divno je. Hvala na tutorijalu. Ja cu izgleda ipak uzivati u tvojim radovima. Treba biti malo i stvoren za tako nesto. Mada mami..mami...mozda se prevarim.

    OdgovoriIzbriši
  30. This is gorgeous... I wish I could have the tutorial in English ;) Beautiful! And so nice meeting you!

    Cielo

    OdgovoriIzbriši
  31. Dear friend, a work so beautiful, I love the termination, that color is elegant.
    Thank you very much for the tutorial,
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  32. This is truly amazing!!! Simply gorgeous! Thank you so much for linking your wonderful creation up at Frou Frou Decor today!! Have a great weekend!
    ~Terrell @ Frou Frou Decor~

    OdgovoriIzbriši
  33. Wow! This is just oh so delightful! I love it!
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  34. i love it! i will have to try this! great work!

    OdgovoriIzbriši
  35. This is really cool!! Love the texture & idea!! Thanks for sharing!

    OdgovoriIzbriši
  36. Olá Biljana
    It was very beautiful. Congratulations!
    I love white.
    a hug
    Ana Paula

    OdgovoriIzbriši
  37. You turned a simple piece of wood into something to treasure! Beautiful work, Biljana. The colors, the texture... so sweet :-))

    OdgovoriIzbriši
  38. Hello! Very nice. Thank you very much for the tutorial. Kisses and happy weekend

    OdgovoriIzbriši
  39. This is so pretty and looks easy to do.

    OdgovoriIzbriši
  40. Vješalica je super,jednostavna i nježna!

    OdgovoriIzbriši
  41. AMEI A IDÉIA,PARABÉNS PELO TRABALHO ,FICOU LINDO,BJOS.

    OdgovoriIzbriši
  42. I love this product and your application of it is simply beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  43. Oj skradłabym Ci ten wieszaczek od razu.Jest piękny.Nigdy nie próbowałam tej techniki.Na pewno kiedyś spróbuje gdyż zachwycił mnie.wzor szablonu genialny równiez.Dzieki za kursik.Pozdrówka-aga

    OdgovoriIzbriši
  44. prekrasno!!! nije prešareno,a posebno mi se sviđa stara fotografija.tutorijal prekrasan jasan i razumljiv,ponukao me da pokušam isto.hvala ti!!!

    OdgovoriIzbriši
  45. I love this! I've been wanting to use plaster on a project! this turned out great! Thanks for linking up to Topsy Turvy Tuesday's!

    OdgovoriIzbriši
  46. I absolutely love this. Great tutorial! Much appreciated!

    OdgovoriIzbriši
  47. this is great! I'll be back to read it more thoroughly later, and take a stroll around your blog.

    blessings

    barbara jean

    OdgovoriIzbriši
  48. I love it! I think I already have most of the supplies at home to make one. So glad I found you! Here from Creations by Kara.

    ~ The Speckled Dog

    OdgovoriIzbriši
  49. Love this tutorial. Had no idea you could do this. How fantastic!

    OdgovoriIzbriši
  50. This is amazing! Thanks so much for the great tutorial, I just may have to try making one! Also a big thanks for following, I will follow you now, too :)

    OdgovoriIzbriši
  51. That turned out fabulous. What a great step by step too...helps rookies like me:) Thanks for participating in my party this week.

    OdgovoriIzbriši
  52. So happy I stopped by ~ your blog is wonderful! Thanks for the step by step, you made it look so easy!!

    OdgovoriIzbriši
  53. Olá querida Bijana,
    obrigada por pratilhares com todas nós este trabalho... ficou magnifico e é uma exelente ideia!
    Beijinho enorme e bom final de semana!

    Elsa

    OdgovoriIzbriši
  54. HAPPY DAY OF THE BLOG
    Passing by my blog and behind the seal of confirmation of FEAST DAY OF THE BLOG.
    A strong hug of friendship
    Ana Paula

    OdgovoriIzbriši
  55. I am hosting a Thursday Linky called Thrilling Thursday. I would love for you to stop by and link up!
    Thrilling Thursdays @Paisley Passions
    ~Lori

    OdgovoriIzbriši
  56. jutro:)).....hoćeš se malo igrati?....naravno da hoćeš,na mom blogu ti je pozivnica....dođi,uzmi,učestvuj:))....
    M:))....

    OdgovoriIzbriši
  57. This is still so beautiful the second time i look at it :)
    Great job again and thank you for joining the party :)
    Xo

    OdgovoriIzbriši
  58. Te ha quedado precioso, gracias por el tutorial, aprendemos mucho contigo.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  59. BEAUTIFUL! Thank you for the inspiration!

    OdgovoriIzbriši
  60. Thanks for linking up to Thrilling Thursday @ Paisley Passions :) Hope to see you again next week.

    OdgovoriIzbriši
  61. Excellent! I saw this once a long time ago in a magazine and have never been able to find a tutorial on it since! Thanks for saving me even more hours of searching :)


    Odlično! Vidio sam to jednom davno u jednom časopisu i nikada nisu bili u mogućnosti naći jedan udžbenik na temelju to od! Hvala za mene spas još više sati traženja

    OdgovoriIzbriši
  62. Već sam komentirala ovu divnu vješalicu (mogla bih opet) stoga ovaj put poziv na moj blog da se uključiš u jednu igricu... :)

    I already commented this lovely hanger (I could do it again) so this time I came to invite you to visit my blog and join a small game! :)

    OdgovoriIzbriši
  63. So wonderful! You are truly a very talented lady!

    OdgovoriIzbriši
  64. Hola Biljana, your work is awesome, beautiful. I have loved all you do!!!!
    greetings from Chile,
    maria cecilia

    OdgovoriIzbriši
  65. Predivno!!! Blog ti je odličan!:-)))) Annie decor

    OdgovoriIzbriši
  66. odličan rad!!!
    Mogla bi ti i držati radionice, prava si majstorica.
    Bravoo!

    OdgovoriIzbriši
  67. Biljana,
    Thanks for becoming a follower of decor roomies! We love this shabby hanger, and will hopefully get to give it a try sometime soon!
    -Chelsea and Allison-

    OdgovoriIzbriši
  68. Great job on the redo! Very shabby chic!

    OdgovoriIzbriši
  69. Wish I could speak your language, our great-grandparents are from Croatia.

    This is so gorgeous, you did a great job!

    :)Kelli & Kristi

    OdgovoriIzbriši
  70. Eto mene sa PassionDecora...zao mi sto nisam ranije vidjela tvoj blog. Ovo je predivno! Izuzetni tutorijali...jos bolji radovi, divim ti se :)
    Ostala sam bez teksta i daha

    OdgovoriIzbriši
  71. Biljana, da li koristiš akrilne boje na bazi laka ili ne?

    OdgovoriIzbriši
  72. Annie, na svim akrilnim bojama, koje kupim od 0,75 l pise Acryllack ili Aqua lak.

    OdgovoriIzbriši
  73. Hello Biljana, Greetings from America. Vaš rad je vrlo lijepa. Hvala za tutorial. Htjela bih probati ovu tehniku. Također sam raditi u decoupage. Ovdje je link na jedan od mojih omiljenih projekata: Decoupage predsjedatelja. Hvala vam na posjeti i sljedeće moj blog. Ja sam sad svoj najnoviji sljedbenik!
    P.S. Koristio sam Google Translator da čitaju vaš tutorial i da pokušaju odgovor vam na hrvatskom jeziku. Uživajte a wondeful Vikend! ~Sheilla

    OdgovoriIzbriši
  74. Very creative Biljana... I never think of this technique... great work and easy to follow tutorials... So many thanks for sharing...
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  75. You are featured this week! Come check out week 5 of Thrifty Thursdays. Blessings!

    Johnnie

    OdgovoriIzbriši
  76. Draga Biljana,ovaj tutorial je meni došao kao kec na desetku. prije par dana mi se kćerka požalila da joj treba vješalica u sobi,a imam sve što mi treba. Sve si divno objasnila,samo bi htjela da pitam ,šta je to u stvari bitumen,da li je to patina ili nešto drugo. Imam patinu u nekoj braon nijansi,da li je to to? Hvala puno i srdačan pozdrav od Snježe iz Banjaluke!! <3

    OdgovoriIzbriši
  77. Bitumen je vrsta smole i sluzi za patiniranje (dosta je taman i jak, neda se razmazivati), posluzit ce, bilo koja vrsta patine koju imas:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  78. Hvala Biljana na brzom odgovoru!!! Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  79. Gdje kupujete šablone,molim vas ? hvala

    OdgovoriIzbriši
  80. Oduševljena sam raspoloženjem da sve deliš!Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  81. Thanks so much for sharing the how-tos, Biljana. I've been eager to learn how you make those wonderful appliqués on all your pieces. Do you think the acrylic compound is something I could find easily in America? What type of store should I look in to find it?

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  82. Oprosti anonimo, tek sam sad vidjela pitanje?
    Sablone kupujem u trgovinama hobistickog materijala:-)

    OdgovoriIzbriši
  83. Like it! Uredno i elegantno.. Kukice su se super uklopile! Ma sve je super! Ja inače šablone radim sama pa to traje i traje..

    OdgovoriIzbriši
  84. complimenti per tutti i tuoi lavori. sei bravissima!!!! grazie per il tutorial sono poche le persone generose
    che condividono le loro arti.

    OdgovoriIzbriši
  85. Hola Biljana,eres una hermosa chica y muy generosa; me gusta mucho el estilo Shabby, tu blog es hermoso y tus trabajos maravillosos. Gracias por compartirlos. No debian existir los idiomas,solo uno para poder entendernos todos.Un beso desde España.
    Chelo

    OdgovoriIzbriši
  86. Ovo je predivno.Hvala! Hvala!Drugarica me je molila da joj nađem na netu BAŠ TO,kako dodati motiv.Mogu li pustiti Vaš link na svom blogu?Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  87. divno si to učinila, a mene interesuje, gde si nabavila kljukice :) puno ti hvala na prikazu, pozdrav.. I.

    OdgovoriIzbriši
  88. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails