pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 19. svibnja 2012.

Shabby chic stolice

Prije  -  before
Poslije - after

Nastavak uređenja starih drvenih stolica. Za prvu stolicu je njezina vlasnica Giuliana posebno emotivno vezana, jer budi uspomene na djetinjstvo i baku, a druga stolica jos nije zavrsena, treba je urediti tapetar.
Stolice sam uredila u french chic stilu: akrilna boja, sablona, 3D sablona i zlatna antik pasta za fensi-smensi izgled. Dopada mi se kombinacija bijele i zlatne boje, jednostavno i elegantno.
Pozdrav svima iz suncane Rijeke, xoxo B.
Jos jedanput zahvaljujem nasim dragim kreativkama Andrea Iskrica Jagoda
sto su mi dodijelile ovu lijepu blogersku nagradu:-)



Broj komentara: 37:

  1. Volim makeover, a ti to tako lepo uradiš da nemam reči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello Biljana.
    I find the beautiful decoration made ​​with two chairs.
    Have a good Sunday.

    Deborah

    OdgovoriIzbriši
  3. υπεροχη μεταμορφωση!
    παντα κανεις θαυμασια δουλεια!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna kombinacija... svijetlo drvo, šablona po mom guštu i diskretno zlatni detalji.. i moja stolica čeka tapeciranje:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su! Gdje si ih samo pronašla?

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo izgledaju sada stolice :) Skroz u tvom stilu i duhi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Biljo baš si divno opisala izgled stolica, jednostavno i elegantno,savršeno mi izgledaju obje,ali ova ovalna stolica je san snova:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Another great work, bravo Biljiana, keep well, hugs from Greece

    OdgovoriIzbriši
  9. E pa draga moja znaš li da si ti spasila punooooo drvenog namještaja koji je bio u jako lošem stanju, a nakon tvoje ručne obrade ni kraljevska obitelj se ne bi pospramila imati ih u svojem dvorcu! Eto, tako ja gledam na tvoj rad!

    OdgovoriIzbriši
  10. ¡Maravillosas sillas! Quedaron espectaculares.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  11. Profinjena eleganca i romantika u tvom stilu :-))Nema se što oduzeti ni dodati, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  12. I so love the after, Biljana. Beautiful work.

    OdgovoriIzbriši
  13. divila sam im se na faceu, prekrasne su

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautifully distressed painted chairs - love them! I do a lot of painted finishes. Come visit if you have time.

    Distressed Donna down Home

    OdgovoriIzbriši
  15. How wonderful works! :-) Congrats!

    Vintage Collages

    .

    OdgovoriIzbriši
  16. So pretty and love the before and after pictures. Thanks for linking up this week to BeColorful.
    p

    OdgovoriIzbriši
  17. Ova niža i šira - debeljuškasta :) mi je divna!
    Odlično urađeno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Preciosaaaasssssssssssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  19. Ljepša strana fb je praćenje aktivnosti fb-prijateljica. Dakle, oduševljena sam tvojim radom. Dekupaž obožavam, radim sa zadovoljstvom i razumijem koliko ljubavi i truda za ovo je potrebno. Međutim, shabby namještaj je tako krupan zalogaj da i pomisao na takav zahvat izaziva vrtoglavicu. Hvala ti što, sve što uradiš, podijeliš sa nama.

    OdgovoriIzbriši
  20. prekrasne su stolice, ti od smeća napraviš blago!

    OdgovoriIzbriši
  21. Prekrasno, stvarno svaka cast, bezvremensko, elegantnio i romanticno. Ja obozavam oslikani stari namjestaj, puno ideja mozes jos pogledati na http://www.danemobili.hr/, ili na njihovoj facebook stranici Dane Mobili pod "Nesto posebno". Kod njih mozes kupiti i neofarbani namjestaj, koji kasnije sama mozes ocrtavati i slikati.

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdrav.Pogledala sam ceo post,citam i pitam se zasto vec pola godine istrazujem kombinacije Chalk boje i upravo sam ofarbala jednu komodu za cipele ako sam jednostavno mogla preci akrilnom bojom.To je boja za zidove?Koliko je slojeva potrebno uraditi i da li posle toga ide neki zastitni premaz?Hvala za tutorial.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti CreativaCale, slucajno sam vidjela tvoj komentar, na ovaj stari post. Ne, to je akrilna boja za drvo, zavisi od boje podloge, ali ide najmanje u dva sloja, dosta je postojana, pa se ni ne mora nanositi akrilni bezbojni lak kao zastitni premaz :)

      Izbriši
  23. Way сool! Sοme very valiԁ pοints! ӏ арpreciate you pеnning this агticle and
    also the rest of the wеbsite is eхtremely gоod.


    My web blog http://bsp-podujane.org/Mvnforum/Mvnforum/viewmember?member=VivienVar

    OdgovoriIzbriši
  24. Wondeгful beat ! I ωould likе to apрrentice while you amend your websitе, how cаn i ѕubscribe fοr a blog site?
    The account aidеd mе a acceptable dеal. I
    had been a little bit acquainted of this yоur broadcaѕt prονidеd bright clear idea

    Also vіѕit my web page :: Highly recommended Internet site

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails