pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 10. studenoga 2012.

Redizajn dječje stolice

Uređenje namjestaja, najvise me veseli.Preuređenje ove male drvene stolice - šamlice, vratilo me u djetinjstvo. Da mogu, uvijek bih se vratila u to zivotno doba. Ovo je decoupage oslikana djecja stolica, za jednu malu djevojcicu. Nadam se, da ce joj se dopasti. Podsjeca me na svileni bombon.
Kod redizajna ove male stolice, koristila sam se: decoupage tehnikom, shabby chic tehnikom, krakel lakom (za raspucavanje boje), 3D sablone i vosak za antik efekt.
Ako zelite, nesto slicno sami sebi obojati i urediti, pogledajte moj Tutorial za izradu shabby kutije,(nalazi se na lijevoj strani alatne trake bloga), sigurna sam da ce Vam biti od pomoci.
Lijep pozdrav svima, uzivajte u vikendu! xoxo Biljana
Prije - before
Poslije - after



Broj komentara: 26:

  1. Precioso, muy shabby.
    Saludos y buen fin de semana.

    OdgovoriIzbriši
  2. me gusta , te ha quedado muy romántico.. un saludo..:)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volim da radim nameštaj, jer to je stvarno izazov. Šteta što ovakvih stolica i kreativaca nije bilo kad smo mi bili mali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam još radila, ali tvoji tutorijali su toliko dobri da ću morati probati! Hoklica doista vraća u djetinjstvo i sigurno nisu bile ovako simpatične i primamljive:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo je baš za jednu curicu, nježno i romantično

    OdgovoriIzbriši
  6. Stoličica je stvarno kao bombona, slatka i romantična. Ti uvek napraviš nešto lepo i neponovljivo!!
    Zamolila bih te da mi kažeš koje boje koristiš za farbanje nameštaja i koja je ovo nijansa plave, jer želim nešto da obijim u takvu nijansu, pa bi mi tvoja pomoć dobro došla. :)
    Veliki pozdrav i predivan vikend!

    Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna:-) Uvijek koristim akrilne boje za drvo, veca pakovanja od 750 ml. Koristila sam roza i zelenu boju English Mist 4 od Swing Color (tu nijansu zelene su mi izmjesali u Bauhausu) pusa

      Izbriši
  7. Preslatka je! Sigurna sam da će se zaljubiti u nju na prvi pogled:)

    OdgovoriIzbriši
  8. So cute!! I think you have a new blog header, love it!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  9. Biljo i ova hoklica je pretvorena u bajkovitu,jako lijepo,tebi zbilja sve ide od ruke:)

    OdgovoriIzbriši
  10. I love this work, fantastic colors, Shabby´s style... amazing!!!! congratulations

    OdgovoriIzbriši
  11. Preciosa muy shabby, enhorabuena un gran trabajo, saludos desde España

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful work, beautiful colors.....
    Have a nice week, my friend

    OdgovoriIzbriši
  13. Qué bonito Biljana¡¡ me gusta la mezcla del rosa y el verde....muy delicado¡¡

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  14. That looks really cute. Great job! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Very pretty! Thank you for sharing your lovely project.

    OdgovoriIzbriši
  16. So very pretty!!! Hopped over from Totally Transformed Tuesday and happy to be your newest follower. Would love to have you stop by for a visit. ~ Judy :)

    OdgovoriIzbriši
  17. THis is so pretty - what a great makeover!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. izgleda sjajno. i ja bi poneki komad.
    pratite i Vi nas. xo from Bg
    www.lifestylenotesbyaf.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. So lovely Bijana! I love the stools. You are featured on Transformed Tuesday. Thanks so much for linking up. Hugs, Peggy

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails