pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 28. studenoga 2012.

Tutorial - Uradi sam blagdansku dekoraciju

Dolazi blagdansko vrijeme ukrasavanja doma. Evo jos jedne blagdanske inspiracije, ideje za ulazna vrata.
Bozicni vijenac je uobicajeni ukras na ulaznim vratima pred nadolazece blagdane. Osobno ih volim i napravila sam ih mnogo. Ove godine, zelim malo drugacije, sa prirodnim materijalima, jednostavno i bez sjaja ( u takvom sam raspolozenju ). Ako imate volje, mozete uraditi slican i sami.
Uzmite dascice i izrezite ih u razlicitim duzinama, da formirate oblik jelke.
Izmjerite i oznacite olovkom, mjesta gdje cete busiti rupe.
Izbusite rupe, osmirglajte rubove dascica, obojajte ih (ja sam koristila pastelno zelenu i bijelu boju) akrilnom bojom. Bijelom bojom sam obojala i rubove cesera-sisarki, volim jednostavne prirodne ukrase.

Na rubove sam stavila malo patine, malo shabby efekta i dascice spojila zicom.
Odaberite zeljene ukrase, koje cete zaljepiti na jelku pomocu pistolja sa vrucim voskom ili ljepilom i vasa blagdanska jelka za vrata je gotova.
Ja jos uvijek nisam zaljepila ukrase, jer se ne mogu odluciti između ove,

ili ove
Ovo je moja prva jelka, sa prekrasnim staklenim ukrasima, lijepe uspomene... Na fotografiji sam ja, stara 1,5 godinu.
Pozdrav svima iz kisne Rijeke, xoxo Biljana





53 komentara:

  1. Preslatko Biljana! Ove godine sam rešila pored klasične jelke i neku sličnu da napravim. Tvoj predlog je super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Biljana, ovo ti je super ideja, i ja volim svake godine napraviti nešto drugačije, tako da ćeš s ovim na ulaznim vratima biti apsolutno posebna!
    Sama sam mislila napraviti nešto slično, samo s drvom kojeg sam našla u šumi... Lijepi ti pozdrav iz također kišne Slovenije:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako zgodno i originalno! Za koje god ukrase se odlučiš plijenit će poglede:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako dobra ideja i svaka cast na inovativnost!!
    p.s. imate nagradu na mom blogu :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Απλό και τόσο τόσο όμορφο!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oduševljavaju me ove stare otoraije, i uopšte mislim da su to jedine, prave uspomene. To sam shvatila ono momenta kad sam bila u situaciji da mi se ceo život svede na foto albume, a da je sve ostalo što sam radila i što sam imala, samo gomila običnih stvari.

    Ideja za jelku je divna, napraviću ovako nešto sa decom u školi, a već znam i od čega. Hala ti.

    OdgovoriIzbriši
  7. e, ovo je bomba ideja! može i za vrata, a može i na zid, ako se ne stavlja prava jelka!
    a što se slikice tiče, prekrasne su mi te crno-bijele uspomene, slatka si curica! koji minjak! ;))

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlicna ideja :) hvala na deljenju :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Какая креативная елочка!

    OdgovoriIzbriši
  10. wooow jako mi se sviđa božična dekoracija odlična je :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna fotografija! Pravi vintage štih ;-))

    Borić je dobra ideja, ne samo za vrata!

    OdgovoriIzbriši
  12. Thanks for this tutorial,, the frame is marvellous

    OdgovoriIzbriši
  13. Una idea muy original y divertida.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  14. Świetny pomysł na choinkę! rewelacja!!! pozdrawiam serdecznie :)

    OdgovoriIzbriši
  15. I ja što dalje sve više gledam prirodne dekoracije... sve me manje privlači blještava plastika. Predobro je, spremam ideju za nagodinu...

    OdgovoriIzbriši
  16. Cute trees. I love them. I have a link party called Wednesdays Adorned From Above Link Party and would love to have you share this with everyone. Here is the link to the party.
    http://www.adornedfromabove.com/2012/11/mason-jar-center-piece-and-wednesdays.html
    Debi @ Adorned From Above

    OdgovoriIzbriši
  17. Biljo predivna je dekoracija,jednostavna i sa toliko ukusa..ti si premedena na ovoj sličici,sve zajedno divan post:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Uvijek mi je super kad izađe iz okvira svakodnevnog. Baš zgodno.

    OdgovoriIzbriši
  19. Qué buena idea ese arbol de Navidad...te ha quedado precioso

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  20. moram ti priznati čim sam ovo vidjela na face zasvrbili me prsti

    OdgovoriIzbriši
  21. Super slatko, jednostavno i nije nimalo skupo. Odlična idejica! :)
    Ti si mala slatkica na slici, imam i ja jednu sličnu sliku, čak mi je i haljinica ista. :)))

    OdgovoriIzbriši
  22. Un tutorial estupendo, te quedó precioso este trabajo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  23. Super pomysł na wesoła choinkę.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

    OdgovoriIzbriši
  24. amazing idea, i love your creativitiy
    great tutorial, definetly have to try it <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  25. Thanks so much for linking up your talent and creativity to It's Party Time! Love your Christmas holiday tree - so stylish!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Such a sweet tree. Thank you for linking up at Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši
  27. What a sweet tree! Thank you so much for joining us at Transformed Tuesday! Hugs, Peggy

    OdgovoriIzbriši
  28. Beautiful! Thank you for joining me at Home Sweet Home and have a Merry Christmas!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  29. bor je odličan ali okvir je bas po mom gustu,divan i romnatičan

    OdgovoriIzbriši
  30. Your tree looks lovely. I love it decorated with the natural elements like the pine cones.
    Merry Christmas to you and your family.

    OdgovoriIzbriši
  31. Divno a tako jednostavno,Božićno drvo je neponovljivo lepo.I celi blog je neviđeno dobar.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  32. Αs a Medісal Tаntrіc Massage pгοviԁer Ι
    have two indереnԁent cοnсernѕ fοr thіs Patiеnt:
    the initial painful sensatіon from dіrect aсcіdental injury to the tіѕsues and costs an
    eуe-ωatering $2,000 - the еq of $20 per Fingeг.

    With the pоwer to сuѕtomize backgгound
    signal images, artificіally сreated an іnflatеԁ inԁigеnсe foг hairѕbreadth
    ρarlors anԁ ѕalonѕ. Сonsent plays а νerу
    authoritatіve ll get the nearly erοtic enсounteг of youг
    life-timе. It іnсludeѕ mаѕѕаging the legs, serviсes nowadays thаt foсuses оn pеt
    wellness as wеll.

    mу websіtе: sensual massage london

    OdgovoriIzbriši
  33. Hi, I would like to subscribe for this website to get
    most up-to-date updates, therefore where can i do it please help out.


    My web blog; how to get pregnant

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails