pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 5. ožujka 2018.

Dodjela nagrada i priznanja za doprinos razvoju poduzetništva u srednjoj i jugoistočnoj Europi "Stvaratelji za stoljeca" 2017.


Hvala Međunarodnom komitetu za dodjelu nagrada i priznanja "Stvaratelji za stoljeća" za 2017 godinu, na iznimnom priznanju i nagradi, koju sam dobila  za posebnu inicijativu i pregalaštvo u poduzetnickom stvaralaštvu za srednju i jugoistocnu Europu.
Hvala organizatoru Međunarodnom ekonomskom forumu Perspektive Dubrovnik
Projekt dodjele nagrada i priznanja SZS održan je u Dubrovniku, Hotel Sheraton, 02.-04.03.2018.
Dobrodošlica u hotelskoj sobi :)


Odmah prilikom dolaska u hotel, organiziran je prijam dobrodošlice.
Domacini: prof.dr. Siniša Zarić, predsjednik Međunarodnog komiteta za dodjelu nagrada i priznanja SZS i gosp. Vinko M. Ćuro, predsjednik Upravnog odbora MEF "Perspektive" Dubrovnik.
Krenuo je prvi dio programa: predstavljanja Projekta dodjele nagrada i priznanja "STVARATELJI ZA STOLJECA", laureati te dodjela :)


Nagradu dodjeljuju: dr. Sanja Popovic-Pantic, clan Međunarodnog komiteta za dodjelu nagrada i priznanja SZS (Srbija), gosp. Stjepan Šafran, potpredsjednik Organizacijskog komiteta Svjetskog kongresa poduzetnika ( Hrvatska ), gđa Ljubica Kostic Bukarica, direktorica Posebnog odjela Svjetskog kongresa poduzetnika za žene-poduzetnice ( Crna Gora ), gosp. Darko Lesinger, izvršni direktor Svjetskog kongresa poduzetnika ( Hrvatska ).








Sutradan je održan Regionalni summit poduzetnika II dio.
Prezentacije dobrih slučajeva iz prakse - Tema 5: "Kreativnost kao sredstvo za uspješan start up i razvoj poduzetništva?!"
Kratak govor zahvale :)












Održana je gala vecera, uz poseban zabavno-revijalni program: DISCO INFERNO MAGIC, voditelji Vicko Dragojevic i Ivica Puljic.
Suprug Damir i ja spremni za zabavu i druženje :)



Dubrovnik - povjesno svjetska baština, grad inspiracije, koji me uvijek iznova oduševljava.





Zahvalna sam, što sam dio ove posebne i iznimne priče...za kraj rijeci prof. dr. Siniše Zarića, predsjednika Međunarodnog komiteta za dodjelu nagrada i priznanja "Stvaratelji za stoljeca":
" Projektom dodjele nagrada i priznanja za doprinos razvoju poduzetništva u srednjoj i jugoistocnoj Europi "STVARATELJI ZA STOLJEĆA", želi se javno odati priznanje i široj javnosti skrenuti pažnja na velike vizionare i lidere sutrašnjice čija su neustrašivost, rad, znanje, kreativnost i vrhunski rezultati, temelj i glavni pokretač napretka zajednice u kojoj živimo te kreator razvojnih izazova za novo vrijeme"
Hvala svima što me pratite i prepoznajete moj kreativni rad!
Puno pozdrava iz Rijeke,
                           xoxo Biljana

Broj komentara: 5:

  1. Draga Biljana, čestitke od srca! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdgovoriIzbriši

  3. Zadovoljstvo korisnika je naš posao
    Koji je vaš projekt?
    Imate poteškoća u razvoju ili pokretanju projekta. Imate dobru inicijativu, ali banka je odbila pristup zajam. Svi ozbiljni ljudi koji trebaju posuditi novac iz logičnog razloga, ne odgađaju završetak vašeg projekta. Primajte našu brzu i zajamčenu kreditnu ponudu u roku od 72 sata. Za bilo koji zahtjev, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija i bit ćete potpuno zadovoljni.

    E-pošta: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33756924191

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails